همه چیز از همه جا
راهنمای مراقبت از چوب
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:43 | بازدید : 10 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )
چوب احتياج به مراقبت دارد
وسايل چوبي را بايد از شر چهار حشره خرابكار نجات داد. اين حشرات مخصوص چوب عمر يك ساله دارند، اما نوزاد آنها مي‌تواند چندين سال لاي چوب پنهان بماند و متأسفانه همان موجود خبيث تازه از تخم درآمده است كه چوب را از بين مي‌برد.
گردگيري كنيد
حشره ماده كه از جاهاي كثيف و آلوده خيلي خوشش مي‌آيد، معمولاً در درزها يا محل وصل شدن چوب‌ها به همديگر جايي كه هميشه پر ازگرد و خاك است.، تخم‌ مي‌گذارد- 
همچنین اين حشرات چوب‌هايي را ترجيح مي‌دهند كه بيشتر از پانزده سال از سنشان گذشته باشد.
تميز كردن تزئينات عاج روي چوب
تزئين‌هاي عاج روي چوب با مقدار خيلي كمي آب و يك شوينده ضعيف تميز مي‌شوند. براي رسيدن به نتيجه مطلوب، می توانید سر يك چوب كبريت كمي پنبه بپيچيد و برای تمیز کردن از ان استفاده کنید . آخر كار با يك تكه كوچك پارچه كتاني عاج را خشك كنيد. اگر عاج يا استخوان در اثر گذشت زمان زرد و تيره شده است، با مخلوطي از گچ و پراكسيد هيدروژن ضعيف خميري درست كنيد و برای تمیز کاری بکار ببرید. در صورت نرسیدن به نتیجه مطلوب پراکسیدهیدروژن قوی تری استفاده کنید.
 
چوب‌هاي روكش‌دار
چوب‌هاي روكش‌دار را هر چند وقت يكباربررسي كنيد تا اگر قسمتي از روكش از چوب جدا شده است با چسب‌هاي تيوبي مناسب چسبانده شود
سم پاشي
بهار و اوائل تابستان وقتي است كه اين حشرات موذي تخم‌ريزي مي‌كنند. مهم‌ترين كار تميز نگهداشتن وسايل چوبي است.
اگر مقدار حشره زياد باشد كارشناسي سمپاشي است كه از عهده تار و مار كردن حشره‌ها به خوبي برمي‌آيد و تا مدتي نسل آنها را منقرض مي‌كند.
.
نحوه مراقبت از چوب
گرمای مطبوع ناشی از شوفاژها و بخاری ها، دشمن وسایل چوبی هستند. تهویه ها هم با تغیر درجه حرارت و خشک کردن هوا بدترین دشمن چوب هستند.
براي پيشگيري از صدمه ديدن چوب بهتر است درجه حرارت محيط را كم‌كم اضافه كنيد تادر مدت يك هفته به تدريج به درجه مطلوب برسد.
مهم‌تر اينكه رطوبت محيط را زياد كنيد،.اگر رطوبت بين 50 تا 65 درصد باشد خيلي خوب است. در زمستان وسايل چوبي را نبايد نزديك به در يا پنجره‌اي كه مرتب باز و بسته مي‌شود قرار بدهيد.
ترميم وسايل چوبي 
چوب گردو در برابر هجوم حشرات ضعيف است پس احتياج به قواي كمكي دارد تا سالم بماند. اگر  ديديد كه ديگر كار از مراقبت گذشته است، راهش اين است كه يك ماده ترميم چوب بخريد و به كمك آن محل آسيب‌ديده را مرمت و بازسازي كنيد.
لكه‌گيري كنيد

 میدانیم كه يكي از خرابكارهاي اصلي سطح‌هاي چوبي، مايعات است، اما گاهي بي‌توجهي مي‌كنيم اگر روي چوب‌‌هاي روكش‌دار لكه‌اي بيفتد، بايد زود آنها را تميز كرد، چون در غير اين صورت پاك كردن آن، معمولاً غيرممكن مي‌شود. براي برداشتن لكه، اول بايد كمي روغن ساج روي آن بماليد و بگذاريد چند ساعت بماند. بعد آن را پاك كنيد و جلا بزنيد. علاوه بر این میتوانید از روغن بزرگ و تربانتین استفاده کنید.خرابكار ديگر آفتاب است! اشعه خورشيد به مدت طولاني رنگ را از بين مي‌برد و چوب راخشك مي‌كند. اگر اين مشكل پيش آمده است با روغن ساج وضع چوب را بهتر كنيد. اگر از وسايل چوبي خوب نگهداري كنيد سال‌ها براي‌تان كار مي‌كنند. فقط كافي است كه هميشه آنها را تميز نگه داريد و اگر خواستيد جلا بزنید، گردگيري را فراموش نكنيد.

میز تلویزیون - مبل راحتی- میز نهارخوری - سرویس خواب نوزاد و نوجوان - جلو مبلی و عسلی - سرویس خواب

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی سایت پرگل
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:41 | بازدید : 29 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )

جراحی زیبایی صورت برای زیباتر کردن اجزای مختلف صورت افراد با روش ها و تکنیک های متعددی انجام می شود. از این جراحی های زیبایی که بر روی صورت انجام می شود،پروتز سینه عمل زییایی ساده و امن و با کمترین تهاجم است و در مدت زمان یک الی دو ساعت با بیهوشی عمومی انجام می شود. پروتز سینه با تغییر اندازه. میکرونیدلینگ یا به زبان ساده تر روش جوان سازی پوست فرآیندی است که در آن با سوزن صدها حفره ریز در پوست ایجاد می شود. با میکرونیدلینگ پوست جوان تر می شود. روش های کوچک شدن شکم و پهلو زیاد است. راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید شکم تان را کوچک کنید یا از اندازه پهلو کم کنید. مثل ورزش و جراحی. کرایولیپولیز یا کول اسکالپتینگ (پیکر تراشی سرد) یک روش جدید غیر جراحی برای کم کردن سایز شکم است. در این روش پروسه درمان و بهبودی با گذشت زمان اتفاق می افتد. لیزر لیپولیز که با نام لیپولیزر هم شناخته می شود، یک روش جراحی و کمتر تهاجمی لیپوساکشن چربی های اضافی است که توده های سفت چربی جمع شده در ناحیه های پهلو، غبغب و باسن.لیپوماتیک (Lipomatic) تازه ترین روش برای خارج کردن چربی های اضافی از بدن است. نحوه کار لیپوماتیک به این صورت است که با کمک امواج اینفراسونیک. لیپوساکشن یا چربی کشی یک روش جراحی است که از مکش برای از بین بردن چربی نواحی خاص بدن مانند شکم، باسن، ران، بازوها و یا گردن استفاده می‌کند.برداشتن خط خنده یا خط لبخند با تزریق ژل امکان پذیر است اما خط خنده چیست؟ خط خنده یا چين نازولبيال، یک ناحیه طبیعی در صورت افراد است.هایفوتراپی یک روش جوان سازی پوست هست در پرگل ارائه دهنده خدمات هایفوتراپی د رمورد هزینه های آن عوارض نوشته ایم. آیا شما هایفو انجام دادید؟

 

میکرونیدلینگ
پروتز سینه
کرایولیپولیز
لیپولیز
لیپوماتیک
هزینه پیکرتراشی
لیپوساکشن
کرایولیپولیز قیمت
بهترین جراح زیبایی زنان
لیپوساکشن صورت
پروتز سینه عوارض
هایفوتراپی

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی سایت باربری تهران همتا بار
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 21:12 | بازدید : 12 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )

اتوبار و باربری تهران همتا بار ارائه دهنده خدمات باربری و اتوبار در استان تهران می باشد که شما عزیزان می توانید با تکیه بر روزمه قابل اجرای شرکت باربری تهران همتا بار این اطمینان را برای خودتان به وجود بیاورید که اسباب کشی شما را با تخصصی که در عرصه باربری داریم به مقصد مورد نظرتان برسانیم. باربری همتا بار آماده است شما را در تمامی مراحل اسباب کشی یاری کند مراحل اولیه که ارائه مشاوره رایگان می باشد مشاوره را توسط کارشناسان حرفه ای و خبره به شما ارائه خواهیم داد و به تمامی سوالات شما پاسخگو خواهیم بود. بعد از ارائه مشاوره رایگان از مراحل مهم اسباب کشی بسته بندی می باشد که اگر به سبکی درست و روشی درست صورت بگیرد مطمنا در حمل اثاثیه منزلتان دچار مشکل نخواهید شد. که شرکت باربری همتا بار با برگرفته از کاگر های خانم و آقا سرویس بسته بندی وسایل منزل را برایتان انجام می دهد ، این باربری این سرویس را به سبک کشور های خارجه برایتان انجام می دهد. برای بسته بندی از کارتن های ۵ و ۶ لایه استفاده خواهیم نمود که برای بسته بندی وسایل آشپرخانه و خرده ریز آشپزخانه از آن استفاده می کنیم ، استفاده از فوم و وکیوم و سلفون برای بسته بندی سایر وسایل منزل شما استفاده خواهد شد.باربری تهران همتا بار برای بارهای کم و خرده ریز شما سرویس نیسان بار را در نظر گرفته است که با این سرویس برای حمل اثاثیه خرده ریزتان احتیاج به یک خاور ندارید و با این سرویس نیسان بار با هزینه ای کم می توانید باربری خود را انجام دهید.

خدمات باربری در تهران

باربری تهران تمامی خدمات خود را زیر نظر اتحادیه باربری داران استان تهران انجام می دهد و دارای مجوز از اتحادیه می باشد و تمامی قیمت های باربری خود را زیر نظر اتحادیه و طبق تعرفه اتحادیه به شما ارائه می دهد. باربری همتا بار بزرگترین ناوگان حمل بار و حمل اثاثیه منزل در استان تهران می باشد که با ارائه خدمات اتوبار و باربری در کنار شما خواهد بود. خدمات این شرکت به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز در سال می باشد پس در هر نقطه از تهران هستید می توانید اسباب کشی خود را با شرکت باربری تهران انجام دهید.از ماشین هایی برای حمل بار استفاده می کنیم تمامی آنها خاور و ماشین های ایسوزو و هیوندای هستند که کانتین آنها کاملا مسقف است و داخل کانتین ها کاملا موکت کاری شده اند ، همچنین لازم به ذکر است که بگوییم تعداد ۳۰ پتو را در خاور ها قرار داده ایم که در لابه لای وسایل منزلتان قرار دهیم که در حین حمل آن دچار مشکلی نشویم.پس نگران هیچ چیزی نباشید و کار اسباب کشی را بدست پرسنل حرفه ای شرکت باربری تهران بسپارید ، ما روش صحیح اسباب کشی را می دانیم. شما عزیزان به صورت ۲۴ ساعته می توانید سرویس خود را با تماس با شماره های زیر رزرو نموده و سلامت وسایل خودتان را تضمین کنید.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


معرفی پروتز سینه در سایت پرگل
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 20:50 | بازدید : 9 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )

پروتز زیبایی سینه

پروتز زیبایی سینه، عملی ساده و امن و با کمترین تهاجم است و در مدت زمان یک الی دو ساعت با بیهوشی عمومی انجام می شود. اگر شما هم می خواهید پروتز سینه انجام دهید، بهتر است قبل از عمل، جلسه ای را با پزشک معالج تان بگذارید و درباره جزییات عمل که شامل روش های عمل، اندازه و نوع پروتزی که به فرم بدن تان می آید، مشورت کنید.

شاید بتوان گفت این جلسه از خود عمل مهم تر است چون این جلسه نحوه اجرای عمل را دقیق تر می کند.

پروتز سینه معمولا با در نظر گرفتن عرض سینه، بررسی بافت نرم سینه و پوشش آن انجام می شود. کسانی که به خاطر بیماری مجبور به انجام این عمل هستند احتمالا فکر خواهند کرد که این عمل فرم اندام شان را به هم خواهد ریخت. ولی بعد از عمل و بهبودی کامل خواهند دید که تغییر چشمگیری در شکل بدن شان اتفاق افتاده است.

پزشک در حین عمل پروتز سینه، سه برش مختلف را در سه ناحیه بدن, زیربغل, نسج اطراف نوک پستان و اطراف ناف یا همان چین زیرسینه انجام می دهد. بعد پروتز را وارد سینه می کند. بدن پروتز وارد شده را محکم حفظ می کند و نمی گذارد پروتز زیر پوست جابجا شود. جراح زیبایی بعد از این مراحل ناحیه برش های داده شده را بسته و بخیه می زند.

 

انواع پروتز سينه

انواع پروتز سینه براساس میزان برجستگی، شکل ظاهری، جنس و مواد تشکیل‌دهنده مشخص می شود. که از نظر میزان برجستگی به سه نوع پروتز با میزان برجستگی کم، زیاد و خیلی زیاد تقسیم می شود.

از نظر شکل ظاهری نیز پروتز سینه به دو نوع پروتز سینه گرد و پروتز سینه اشکی (آناتومیکال یا قطره‌ اشکی) تقسیم می شود.

پروتز سینه گرد

پروتز سینه گرد برای کسانی که می خواهند سینه شان برجسته و از طرفی خوش شکل و نرم باشد، مناسب است. این پروتز در واقع جراحی اصلاحی است و در آن چرخش تکرار شونده پروتز امکان پذیر است.

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه اشکی نیز برای کسانی مناسب است که دوست دارند سینه ای طبیعی داشته باشند یا اینکه بافت و پوشش سینه آنها کم و یا اصلا نیست، یا سینه های تخت و بدون فرم و نامتقارن یا نقص ظاهری سینه دارند.

از نظر جنس و مواد تشکیل‌دهنده نیز پروتز سینه به سه نوع، پروتز سینه آب‌ نمکی، پروتز سینه سیلیکونی و پروتزهای سینه ثابت تقسیم می شوند.

جنس این پروتزها از نظر کیفیت خیلی با هم فرقی ندارند ولی هزینه متفاوت، احساس راحتی بیشتر و محل برش های مختلفی دارند.

انتخاب جنس پروتز برعهده پزشک است که با توجه به شرایط سینه بیمار یکی از این موارد را انتخاب می کند. پروتز سینه سیلیکونی ژل مانند، و پروتز آب نمکی، و سینه ثابت جزء نسل پنجم پروتزهای سینه می باشند.

پروتز سینه آب‌ نمکی

پروتز سینه آب‌ نمکی گرد بوده و داخل آن با آب نمک استریل یا سالین پر شده و دیواره آن سیلیکونی و نفوذناپذیر است. اما باید توجه کنید که از پروتز سیلیکونی محکم تر است و اگر پاره شود به شکل تخت و صاف در می آید و مواد داخل آن جذب بدن می شود.

این مواد به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و در صورت جذب مشکلی برای بدن و سلامتی شخص ندارد. این نوع پروتز، برش و هزینه و معاینه کمتری دارد. اما عیب هایی نیز دارد از جمله، لمس آن غیرطبیعی است، خطر چین خوردگی بیشتر است، ممکن است خود به خود تخلیه شود، ممکن است بر روی نسج سینه تاثیر بگذارد و برای زیر ۱۸ سال اصلا خوب نیست.

پروتز سینه سیلیکونی

پروتز سینه سیلیکونی مثل ژل چسبان بوده و داخل آن از ترکیبات سیلیکونی تشکیل شده است. این نوع پروتز، انتخاب اول بیشتر خانم هاست. چون خیلی به بافت سینه طبیعی شباهت دارد. اگر هم پروتز آسیب ببیند، ژل های داخل پروتز به فضای اطراف یا لایه دیگر پروتز منتقل می شوند.

اگر این نوع پروتز را انتخاب کرده اید بهتر است پزشک به صورت مرتب شما را معاینه کند. این پروتز برای افراد زیر ۲۲ سال توصیه نمی شود. این پروتز لمس طبیعی تری دارد و احتمال چین خوردگی در آن کمتر و خود به خود نیز تخلیه نمی شود. اما عیب آن در معاینه و هزینه زیاد، برش زیاد روی پوست و ریسک پارگی بدون نشانه است. بعد از گذشت سه سال از عمل، برای ارزیابی پارگی های بی صدای پروتز، نیاز است تا MRI انجام دهید. بعد باید هر دو سال یکبار آن را انجام دهید.

پروتز سینه ثابت

پروتز سینه ثابت دارای شکل بوده و در بخش تحتانی برجسته تر هستند. حجم سیلیکون این نوع پروتز زیاد بوده و به این خاطر سفت تر و احتمال آسیب دیدگی کمی دارد. اگر هم پاره شود، از لحاظ ظاهری تغییر نمی کند، به این دلیل است که به آنها پروتزهای ثابت می گویند. تنها عیب این پروتزها، نیاز به تعداد زیادی برش در پوست برای جایگذاری پروتز است.

پروتز سینه سیلیکونی

 

میکرونیدلینگ
پروتز سینه
کرایولیپولیز
لیپولیز
لیپوماتیک
هزینه پیکرتراشی
لیپوساکشن
کرایولیپولیز قیمت
بهترین جراح زیبایی زنان
لیپوساکشن صورت
پروتز سینه عوارض
هایفوتراپی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


درمان بواسیر کلینیک سامان
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 20:43 | بازدید : 218 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )

درمان بواسیر با لیزر یک راه جدید درمان بواسیر یا همورئید است کلینیک سامان با بهترین دکتر کمتر از نیم ساعت شما را از شر بواسیر برای همیشه خلاص می کند. ما در مرکز جراحی بواسیر با لیزر کلینیک سامان برای راحتی بیماران از پزشک آقا برای آقایان محترم و از پزشک خانم برای بانوان محترم استفاده می کنیم.

درمان بواسیر با کلینیک سامان

پس اصلا لازم نیست نگران باشید. درمان بواسیر با لیزر یک راه جدید برای درمان هموروئید است کلینیک سامان با بهترین دکتر کمتر از نیم ساعت شما را از شر بواسیر برای همیشه خلاص می کند. عمل جراحی بواسیر با لیزر روش جدید درمان هموروئید است در این روش عمل جراحی بواسیر با لیزر بدون بستری شدن و بدون درد و خونریزی توسط اشعه لیزر کمتر از 18 دقیقه با کمترین هزینه انجام می شود.سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد. درمان با لیزر بواسیر در معمولا در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در این روش بافت های بواسیر بیمار با لیزر از بین می رود. توجه داشته باشید که احتمال عود مجدد بواسیر در این روش بسیار کم است.

معرفی درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر با ضمانت در کمترین زمان کم هزینه ترین درمان بواسیر در تهران به صورت تضمینی بدون درد و خونریزی با دکتر اختصاصی خانم.
سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد. درمان بواسیر با لیزر در معمولا در کمتر از یک ساعت انجام می شود. در این روش بافت های بواسیر بیمار با لیزر از بین می رود. توجه داشته باشید که احتمال عود مجدد بواسیر در این روش بسیار کم است.

 

درمان قطعی بواسیر

برای درمان قطعی بواسیر روش های مختلفی وجود دارد مثل درمان خانگی بواسیر, درمان پزشکی یا گیاهی ما این روش ها را برای شما بررسی می کنیم. اگر هموروئید یا بواسیر معالجه نشود مشکلاتی را به وجود می آورد. ما اینجا در مورد روش های درمان بواسیر با شما حرف خواهیم زد.درمان‌ های زیادی وجود دارند که می‌ توانند خارش و ناراحتی را کاهش دهند. ایجاد تغییرات غذایی ساده و عدم فشار بردر هنگام توالت اغلب توصیه می‌ شود.اگر گاهی وقت های می شنوید معجزه درمان بواسیر معمولا بحث روی سلامت غذایی است

مزایای درمان بواسیر با لیزر

مزایای درمان بواسیر با لیزر چیست؟

  • هزینه پایین درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر همان طور که در بالا اشاره کردیم این روش هزینه های بسیار کمتری از روش های دیگر پزشکی مثل جراحی دارد. لازم است بدانید شما در کلینیک سامان فقط یک بار هزینه می پردازید و باقی هزینه ها مثل پانسمان های بعدی رایگان است.

بدون درد و خونریزی

بیمار در این روش درد خیلی کمتری حس می کند به طوری که برخی این روش را بدون درد می دانند یک روش بدون درد و خونریزی! استفاده از لیزر باعث قطع شدن خونریزی محل برش می شود و از آنجایی که عمل برش با لیزر انجام می شود بیمار درد خیلی تاچیزی حس می کند.

درمان سریع بواسیر با لیزر

در بالای ۹۰ درصد بیماران لازم نیست بیمار بستری بشود و همان روز مرخص می شود بر خلاف روش های دیگر که چندین روز و هفته بیمار را درگیر می کند. کم بودن زمان درمان و بهبودی باعث جذابیت این روش لیزر بواسیر شده است چون گاهی بیمار نمی خواهد روند درمان به روال زندگی اش لطمه بزند. برای اصلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید: saman-clinic.ir

در صورت تشخیص پزشک معالج شما روش لیزری تقریبا بهترین روش درمان بواسیر است.درمان بواسیر با لیزر یک راه جدید برای درمان بواسیر است. این روش درمان قطعی و فوری و کم هزینه بوده و می تواند جایگزین جراحی و عمل بشود.

عمل لیزر بواسیر چگونه است؟

در روش عمل جراحی بواسیر با لیزر بیمار بی هوش نمی شود و ناحیه مورد نظر فقط بی حس می شود. این متد درست بر خلاف روش عمل جراحی است که با چاقوی جراحی محل آسیب دیده را بریده و بر می داشتند.اما اینجا این کار توسط لیزر انجام می شود.پس به این خاطر در این روش نیازی به بستری شدن نیز نیست. در حالی که در روش جراحی بواسیر باید چند روزی در بیمارستان یا کلینیک بستری شوید.درمان بواسیر با لیزر یا عمل جراحی بواسیر با لیزر یک روش درمان قطعی بواسیر یا هموروئید به صورت سرپایی با اشعه لیزر کمتر از 18 دقیقه در تهران.

عمل جراحی بواسیر با لیزر

درمان بواسیر با لیزر با ضمانت در ۲۵ دقیقه کم هزینه ترین درمان هموروئید با لیزر تهران به صورت تضمینی بدون درد و خونریزی با پانسمان های رایگان.سرعت درمان بواسیر یا هموروئید با لیزر بالاست و هزینه لیزر بواسیر به نسبت جراحی پایین است. در این روش بیمار دردی را حس نمی کند و خونریزی وجود ندارد.

کمتر از یک ربع 15 ساعت.

مراحل عمل جراحی بواسیر با لیزر

  1. نوبت بگیرید

    با توجه به اینکه تعداد زیادی بیمار هر روز به کلینیک مراجعه می کنند لطفا قبل از مراجعه هماهنگی کنید.

  2. معاینه می شوید!

    همه چیر را خواندید بسیار خوب است اما شما در هر مرحله ای باید توسط یک پزشک متخصص معاینه شوید. اصلا چیزی به نام خود درمانی نباید بذارد با سلامتی خودتان شوخی کنید

  3. درمان دارویی بواسیر

    خب خیلی رک بگوییم در کلینیک سامان قرار نیست شما را با هر بهانه ای بفرستیم زیر دستگاه لیزر یا به قول قدیمی ها زیر تیغ جراحی. بعد از معاینه توسط دکتر اگر بواسیر یا هموروئید شما در مرحله ای بود که می شود با دارو معالجه اش کرد حتما به شما گفته می شود

  4. لیزر بواسیر

    خب مزایا و هزینه های لیزر بواسیر برای شما شرح داده می شود اگر بواسیر تان در مرحله ای هست که می شود با لیزر به صورت قطعی درمانش کرد به شما پیشنهاد می شود تا آگاهانه تصمیم بگیرید.

  5. مراجعات بعدی

    خب لیزر بواسیر در کمتر از نیم ساعت انجام می شود. شما به خانه می روید و استراحت می کنید ممکن است چند بار برای تعویض پانسمان برگردید در این مرحله هیچ هزینه ای در کلینیک سامان از شما در یافت نمی شود.

  6. به سلامتی سلام کنید

    خب تبریک می گوییم شما دیگر بواسیر ندارید.

درمان بواسیر به صورت قطعی با لیزر

بواسیر بیماری است که در بافت های سیاهرگی مجرای نشیمنگاه ظاهر می شود. در حالت عادی این رگها مثل بالشتکی ترکیبی از مجرای سرخرگی – سیاهرگی و بافت پیوندی، کار کنترل مدفوع را برعهده دارند، ولی هرگاه این رگ ها تورم داشته باشند بواسیر اتفاق می افتد. بواسیر چیست؟

عوارض درمان با اشعه لیزر

تنها ترین عیبی که روش درمان بواسیر با لیزر دارد, این است که اگر حجم بواسیر های ایجاد شده در ناحیه مقعد بیش از اندازه بزرگ و دامنه پخش آنها نیز گسترده تر باشد, ممکن است نتوان با لیزر ناحیه بواسیر زده را به خوبی مدیریت کرد. به غیر از این مورد عیب دیگری برای لیزر بواسیر بیان نشده است.

کمتر از یک دقیقه 20 ساعت.

بعد از عمل بواسیر چه باید کرد

  1. آرام باشید

    فاصله محل درمان تا منزل را با وسیله مناسب و با آرامش طی کنید.

  2. استراحت مطلق و استراحت کافی

    در ۲۴ ساعت اول بعد از لیزر درمانی استراحت کنید.

  3. مصرف داروها در زمان درست

    طبق دستور پزشک معالج داروهای تجویز شده را به صورت منظم مصرف کنید.

  4. کنترل غذایی صحیح

    زمان های دستشویی رفتن را با رژیم غذایی مناسب متعادل و منظم کنید.

  5. زیاد نشستن و ایستادن به صورت طولانی ممنوع

    به صورت طولانی یک جا نشستن را ترک کنید.زیاد سر پا نایستید.

  6. دقت در شستشوی جای عمل بواسیر

    ناحیه مقعدی خود را با شامپوهای بدون سوزش مثل شامپو بچه منظم شسته و خشک کنید.

برای درمان بیرون زدگی بواسیر چه باید کرد؟

معمولا در چنین شرایطی توصیه می شود که غذاهای ملین مصرف کنید اما این برای درمان خانگی بواسیر است و پیشنهاد می شود به پزشک مراجعه کنید.

دوران نقاهت بعد از عمل بواسیر یا همورئید با لیزر چقدر طول می کشد؟

دوره نقاهت شما بعد از لیزر بواسیر کوتاه تر است. نیازی به استراحت طولانی مدت در منزل نیست.مجبور به بستری شدن در بیمارستان یا کلینیک نیستید.

مراکز درمان هموروئید با لیزر را از کجا ادرس بگیرم؟

نیازی به جستجوی خاصی نیست شما از طریق اینترنت می تونید کلینیک های فعال را پیدا کنید. کلینیک سامان, دکتر درد, مرکز جم لیزر هم در خدمت شماست.

من خانم هستم و معذوریت دارم چه کنم؟

اصلا نگران نباشید شما توسط یک دکتر خانم معاینه و جراحی می شوید.

جای دیگری زنگ زدم هزینه پایین تر از شما می گفتند برای درمان با لیزر بواسیر چرا؟

خب برخی همکاران هزینه های مراجعات بعدی را به صورت جداگانه حساب می کنند در حالی که شما در کلینیک سامان فقط یک بار هزینه پرداخت می کنید احتمالا روش همکاران محترم برای بازاریابی است.

 

عمل جراحی بواسیر با لیزر
بواسیر
درمان بواسیر خارجی
درمان کیست مویی با لیزر
درمان کیست مویی
جراحی بواسیر
دکتر بواسیر
درمان بواسیر
درمان شقاق با لیزر
علت مشاهده خون در مدفوع
درمان فیستول با لیزر


|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


به وبلاگ خود خوش امدید
0 0 ساعت 0:0 | بازدید : 12 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


صفحه قبل 1 صفحه بعد

منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقالات میکور و آدرس samanclinical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 5
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 5
:: بازدید ماه : 5
:: بازدید سال : 15
:: بازدید کلی : 482