معرفی پروتز سینه در سایت پرگل
همه چیز از همه جا
معرفی پروتز سینه در سایت پرگل
سه شنبه 1 مرداد 1398 ساعت 20:50 | بازدید : 10 | نویسنده : مینا سیناس | ( نظرات )

پروتز زیبایی سینه

پروتز زیبایی سینه، عملی ساده و امن و با کمترین تهاجم است و در مدت زمان یک الی دو ساعت با بیهوشی عمومی انجام می شود. اگر شما هم می خواهید پروتز سینه انجام دهید، بهتر است قبل از عمل، جلسه ای را با پزشک معالج تان بگذارید و درباره جزییات عمل که شامل روش های عمل، اندازه و نوع پروتزی که به فرم بدن تان می آید، مشورت کنید.

شاید بتوان گفت این جلسه از خود عمل مهم تر است چون این جلسه نحوه اجرای عمل را دقیق تر می کند.

پروتز سینه معمولا با در نظر گرفتن عرض سینه، بررسی بافت نرم سینه و پوشش آن انجام می شود. کسانی که به خاطر بیماری مجبور به انجام این عمل هستند احتمالا فکر خواهند کرد که این عمل فرم اندام شان را به هم خواهد ریخت. ولی بعد از عمل و بهبودی کامل خواهند دید که تغییر چشمگیری در شکل بدن شان اتفاق افتاده است.

پزشک در حین عمل پروتز سینه، سه برش مختلف را در سه ناحیه بدن, زیربغل, نسج اطراف نوک پستان و اطراف ناف یا همان چین زیرسینه انجام می دهد. بعد پروتز را وارد سینه می کند. بدن پروتز وارد شده را محکم حفظ می کند و نمی گذارد پروتز زیر پوست جابجا شود. جراح زیبایی بعد از این مراحل ناحیه برش های داده شده را بسته و بخیه می زند.

 

انواع پروتز سينه

انواع پروتز سینه براساس میزان برجستگی، شکل ظاهری، جنس و مواد تشکیل‌دهنده مشخص می شود. که از نظر میزان برجستگی به سه نوع پروتز با میزان برجستگی کم، زیاد و خیلی زیاد تقسیم می شود.

از نظر شکل ظاهری نیز پروتز سینه به دو نوع پروتز سینه گرد و پروتز سینه اشکی (آناتومیکال یا قطره‌ اشکی) تقسیم می شود.

پروتز سینه گرد

پروتز سینه گرد برای کسانی که می خواهند سینه شان برجسته و از طرفی خوش شکل و نرم باشد، مناسب است. این پروتز در واقع جراحی اصلاحی است و در آن چرخش تکرار شونده پروتز امکان پذیر است.

پروتز سینه اشکی

پروتز سینه اشکی نیز برای کسانی مناسب است که دوست دارند سینه ای طبیعی داشته باشند یا اینکه بافت و پوشش سینه آنها کم و یا اصلا نیست، یا سینه های تخت و بدون فرم و نامتقارن یا نقص ظاهری سینه دارند.

از نظر جنس و مواد تشکیل‌دهنده نیز پروتز سینه به سه نوع، پروتز سینه آب‌ نمکی، پروتز سینه سیلیکونی و پروتزهای سینه ثابت تقسیم می شوند.

جنس این پروتزها از نظر کیفیت خیلی با هم فرقی ندارند ولی هزینه متفاوت، احساس راحتی بیشتر و محل برش های مختلفی دارند.

انتخاب جنس پروتز برعهده پزشک است که با توجه به شرایط سینه بیمار یکی از این موارد را انتخاب می کند. پروتز سینه سیلیکونی ژل مانند، و پروتز آب نمکی، و سینه ثابت جزء نسل پنجم پروتزهای سینه می باشند.

پروتز سینه آب‌ نمکی

پروتز سینه آب‌ نمکی گرد بوده و داخل آن با آب نمک استریل یا سالین پر شده و دیواره آن سیلیکونی و نفوذناپذیر است. اما باید توجه کنید که از پروتز سیلیکونی محکم تر است و اگر پاره شود به شکل تخت و صاف در می آید و مواد داخل آن جذب بدن می شود.

این مواد به صورت طبیعی در بدن انسان وجود دارد و در صورت جذب مشکلی برای بدن و سلامتی شخص ندارد. این نوع پروتز، برش و هزینه و معاینه کمتری دارد. اما عیب هایی نیز دارد از جمله، لمس آن غیرطبیعی است، خطر چین خوردگی بیشتر است، ممکن است خود به خود تخلیه شود، ممکن است بر روی نسج سینه تاثیر بگذارد و برای زیر ۱۸ سال اصلا خوب نیست.

پروتز سینه سیلیکونی

پروتز سینه سیلیکونی مثل ژل چسبان بوده و داخل آن از ترکیبات سیلیکونی تشکیل شده است. این نوع پروتز، انتخاب اول بیشتر خانم هاست. چون خیلی به بافت سینه طبیعی شباهت دارد. اگر هم پروتز آسیب ببیند، ژل های داخل پروتز به فضای اطراف یا لایه دیگر پروتز منتقل می شوند.

اگر این نوع پروتز را انتخاب کرده اید بهتر است پزشک به صورت مرتب شما را معاینه کند. این پروتز برای افراد زیر ۲۲ سال توصیه نمی شود. این پروتز لمس طبیعی تری دارد و احتمال چین خوردگی در آن کمتر و خود به خود نیز تخلیه نمی شود. اما عیب آن در معاینه و هزینه زیاد، برش زیاد روی پوست و ریسک پارگی بدون نشانه است. بعد از گذشت سه سال از عمل، برای ارزیابی پارگی های بی صدای پروتز، نیاز است تا MRI انجام دهید. بعد باید هر دو سال یکبار آن را انجام دهید.

پروتز سینه ثابت

پروتز سینه ثابت دارای شکل بوده و در بخش تحتانی برجسته تر هستند. حجم سیلیکون این نوع پروتز زیاد بوده و به این خاطر سفت تر و احتمال آسیب دیدگی کمی دارد. اگر هم پاره شود، از لحاظ ظاهری تغییر نمی کند، به این دلیل است که به آنها پروتزهای ثابت می گویند. تنها عیب این پروتزها، نیاز به تعداد زیادی برش در پوست برای جایگذاری پروتز است.

پروتز سینه سیلیکونی

 

میکرونیدلینگ
پروتز سینه
کرایولیپولیز
لیپولیز
لیپوماتیک
هزینه پیکرتراشی
لیپوساکشن
کرایولیپولیز قیمت
بهترین جراح زیبایی زنان
لیپوساکشن صورت
پروتز سینه عوارض
هایفوتراپی




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مقالات میکور و آدرس samanclinical.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 6
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1
:: بازدید سال : 11
:: بازدید کلی : 478